15 Mayıs 2012

Ah Keşkem Ah Keşkem

Şimdi duydum ki muhteşem tam benlik bir mim salınmış etrafa, Silmeden yazma Mim i. Aklımızda ne varsa dökeceğiz dediler ,döküyorum herkes hazırmı ?

Şimdi biz evleneli basit bir hesapla 7-8 yıl oldu sayılır. İlk evimizi gidip tuttuğumuzda ,eve ilk aldığımız şey elektirik süpürgesi idi.

Yıllar geçti ve bizim evliliğimiz boyunca en çok yenilediğimiz şey Elektirik süpürgesi. Açık ağızlı gülümseme

Manyak değilim,çöp evde de yaşamıyorum ama yok arkadaşım yüzüm gülemedi bir türlü. Nasıl derseniz;

1. süpürgemiz; ilk yılı sonunda berbat kokular saçmaya başladı zaten markası adı sanı olmayan bir şeydi.

2. süpürgemiz; yanlış hatırlamıyorsam motoru yanmıştı. Ben de çok meraklıyım sanki sana dedim ,çöpü boyladı.

3. süpürgemiz; bir türlü adam gibi çekmedi. Benim yerde gördüğüm tozu o görmüyordu , medeni bir şekilde ayrıldık.

4. süpürgemiz artık zaman modernleşti diyerek aldığım,gayet ünlü bir markanın  sessiz olduğunu iddia eden ve muhteşem fonksiyonel(buraya totomla gülüyorum) suyla çalışanlardandı. Hani şu su haznesi olup güya temizlemesi kolay olanlardan falan.

İlk çalıştırdım zaten gümbür gümbür bağırıyor, dedim herhalde benim kulaklarım çok hassas. Neyse işim bitti banyoya götürdüm suyu dökücem ,amman allahım o ne rezil bir görüntü mide kaldırmaz. Bak hatırladıkça benim de dünyam dönüyor Kafası karışmış gülümseme Tanrım dedim ben buna bu şekilde katlanamam derken çok sürmedi. Bir gün yerleri süpürürken ufaktan bi çektim süpürgeyi. Hani yönünü çevirmek için kablosundan çekeriz ya. Sen süpürge devril ,sular motoruna kaç , süpürgenin her yerinden sular püskürdü oturdum hem ağladım hem güldüm.

5. süpürgemiz şimdi ki süpürgem. Dedim ki bir beyaz eşya mağazasından alayım bu sefer. Hani başına bişi gelirse çemkirmesi kolay olur. Bir de Toz torbasız aldım. Sevdim de aslında ama Kardeşim bu da çekmiyor.Denedim bir seferinde halıyı süpürdüm. Sonra halıyı ters çevirdim bildiğin toz çer çöp yere döküldü.

Şimdi süpürge yapacağım zaman halıları ter çırpıyorum sonra süpürüyorum. İsyan bayrağını açtım ama en kısa zamanda yenileyeceğim.

Ben kendime inanıyorum bir gün o doğru süpürge ile buluşup aşk yaşayacağız.

Şimdi gözüm Rowenta da. Rowenta dan ne aldıysam memnun kaldım bu güne kadar ,umarım hayatımın süpürgesi Rowentadadır.

Hayattan çok bi beklentim yok be blog. Sessiz olsun,tozu çeksin bir de temizlemesi kolay olsun. He bir de toz torbasız olsun ,ben hep almayı unutuyorum o torbalardan çünkü. Rengi de güzel olsun ama. Bir de sevsin beni mutlu olalım. Bak mesela bunun gibi TIKLA bakiim .

Hani reklamlarda oynatacak bir mağdur arasa bir süpürge markası benden süper mağdur yok. Ha ama bir de şu kızcağız var;

 

Çok mu dertliymişim ne. Dün akşam yine ev süpürmeye çabaladım çok belli oldu di mi ?

Daha yazacaklarım vardı bir sonra ki sefere artık. Haydi siz de yazın bakalım aklınıza ilk gelenleri ama silmeden

Gizem,Annecim,Bahar,Maya,Dilara, Lavinia,Gülin ,kitana  mimlendiniz. hadi bakiyim

24 yorum:

  1. bir ev için elektrik süpürgesini bu kadar önemli olduğunu bu postta daha iyi öğrendim :)

    YanıtlaSil
  2. Mimi aldım Damla'm :)))

    Ha bir de, hayatının süpürgesini bulursan bana da haber verir misin? Ben de süpürge arayışlarındayım :)))

    YanıtlaSil
  3. süpürge sizi üzmüş ama ben keyifle okudum , kızmayın ..
    benim de elektronik eşya yönünden pek şansın yok da :((

    YanıtlaSil
  4. İyi güldürdün beni yaa. :D Sanırım süpürge sorunu her evde mevcut. Bizim evdeki süpürgeyle cebelleşiyorum resmen. Neyse ki annem imdada yetişiyor. Kendi evimde ne olur düşünemiyorum. :D

    YanıtlaSil
  5. kara bahtlı kem talihli yavrum benim:)))sadece senmi çekiyorsun ya sana geldiğimde benim çektiğim eziyetler:))beceripte bir doğru süpürge alamdınız diye söylenmelerim:)bak ne diyecem o bana gösterdiğin rowenta varya kaçırma derim...

    YanıtlaSil
  6. Bir süpürgeden bu kadar dertli birini ilk kez okudum. :)))))
    İnşallah son süpürgeniz istediğiniz gibi bir süpürge alırsınız. :)))
    Keyifli süpürmeler..

    YanıtlaSil
  7. arzumun su fitlrelisini kullanıyorum çekişi gayer iyi ama kas yaptırdı bana:)

    YanıtlaSil
  8. ne süpürge arayışıymış öyle ya :D korktum şimdi ben daha almadım ne alsam acep :)

    YanıtlaSil
  9. Darla ; sen bi evlen canım ,söz kollarımda ağlamana izin vereceğim :D

    Maya; eğer öyle bir süpürge var ise dünya üzerinde söz yazacağım yine buraya

    Gonca; azimliyim başaracağım , Umarım sen de şanssızlığını atarsın üzerinden.

    Lavinia; yaaa evde anne olunca kolay di mi :D

    Annem ; Anne yaa ne cektim ve cekmekteyim sen biliyorsun. Ama hissediyorum bir yerlerde beni bekliyor :D

    YanıtlaSil
  10. Gülşah ; zaten sen dön bak oku benim gibisini nadir bulursun. :))) Yahu hayattan çok bi isteğim yok ama bazen başarılı olamıyorum :))))

    zoitsa; hımm bak ben bunu bi inceleyeyim Uzun zamandır mı kullanıyorsun ?

    YanıtlaSil
  11. ah ben sana kıyamam derdin sadece süpürge olsun o kolay hallederiz bitanem :) bakalım ben nasıl maceralar yaşıcam süpürgemle ya aşk yaşıcaz yada bütüngün kavga edicez :) gidince görücem artık,ama şu arzumunkini bende duydum gayet iyiymiş bak ben kullanmadım ama :)hiç öyle şeyler yaparmıyım :)didime gidince tanışcaz :)

    YanıtlaSil
  12. su hayatta elektrık supurgesınden cekmıs bırını daha gormek acaba bende mı sorun var sorumun yanlıs olduğunu gosterdı,acaba elektrık supurgelerınde mı sorun var:))
    yıllarca rowenta halı yıkama makınesını elektrık supurgesı olarak kullanmıs bırı olarak rowenta guzel cekıyor harıka dıyebılırım.
    ama su anda en son yani bosch kullanıoruz tavsıye ederım gercekten super bı makıne emıs gucu mukemmel dıyebılırım.

    YanıtlaSil
  13. Yeni ev kuracağım ben de yakın zamanda aklımda olsun bu yerde çer çöp görsem teyzeler gibi yere çöküp toplayan briyim :)aldım mimini tatlım:)

    YanıtlaSil
  14. Takipçinizim yazılarınızın :)))

    YanıtlaSil
  15. Aldım mimini tatlım, ay o su haznelilerden var bende de evden tır geçiyor sanki, iş bitince kulaklarım bir süre duymuyor, Allahtan yan komşu yaşlı ve kulakları az duyuyor:) Rowenta en iyisi cidden:)

    YanıtlaSil
  16. Allah senden razı olsun Damla, var ya çatlayacakmışım o mim beni nasıl rahatlattı anlatamam, eksik olma:)

    YanıtlaSil
  17. Bir de ben yaptım MİM ama biraz garip bir MİM oldu :)

    YanıtlaSil
  18. Çook güldüm okurken ,bir elektrik süpürgesi nelere kadir :)) En kısa zamanda doğru süpürgeyi bulursunuz umarım :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. mimin var bende kuzu :http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2012/05/sobe-11.html

    YanıtlaSil
  20. az önce doorstepping çekilişine yazdığınız yorumu okudum ve çok güldüm,çok güzel bir yorum.o şartlar aynı dediğiniz gibi,aynen katılıyorum bak yine aklıma geldi :))

    YanıtlaSil
  21. Ben Fakir kullanıyorum ama Philips'in elektrik süpürgesini tek geçerim,bir arkadaşımda var ve çekiş gücü harika,modelini öğrenip,size mail atacağım,kesinlikle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  22. Gizem ; sen bi evine taşın gelip kalite kontrol yaparım ben de :)

    Bricit; gerçekten yalnız olmadığımı bilmek bana da iyi geldi.
    tavsiyeler aklımda.

    Dilara ; vallahi kolay gelsin sana zor işe en baştan ev kurmak.

    Gülşah ; çok teşekkürler

    Bahar ; rahatladıysan ne mutlu ama senin mimin en çok beni güldürdü emin ol :D

    Bolat ; okudum okudum :D gayet hoş bir mim olmuş bence

    YanıtlaSil
  23. Süreyya ; Amin canım :D

    Özgünün Annesi ; ama haksız mıyım ? Blogları severek takip ederim ama çekilişler olunca 1 adım geri duruyorum.

    Fido ; merakla bekliyorum canım mailini :)

    YanıtlaSil
  24. çok sempatik bir blog beni de eklemek istermisin??:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe